Vores seje U13-piger deltog i weekenden til finalestævnet i Hvidovre (uofficielt DM). Mange stærke hold fra hele landet deltog. Vores piger spillede nogle gode kampe, men måtte desværre se sig besejret af et par dygtige hold undervejs.
Pigerne fik en flot 9.-10. plads, som de kan være rigtig stolte af. At være blandt de 10 bedste hold i Danmark er virkelig flot. Vinderne af stævnet blev Team Helsinge, som i finalen vandt over Virum-Sorgenfri.





